dinsdag 25 mei 2010

Flickr account aangemaakt


Ik had het Flickr nog even laten liggen, nu uiteindelijk gedaan. Jammer dat je weer een e-mail adres moet aanmaken. De teller staat nu al op 4 adressen, Hyves nog ff buiten beschouwing gelaten. Ik heb densikoen aangehouden, gekke naam , dus deze was nog niet bezet. Wachtwoord hetzelfde gelaten, dus uiteindelijk moet het profiel geen problemen opleveren. Ik heb een aantal foto's van de vestigingen ge-upload. Straks met Moniek nog afspreken dat we de foto's van elkaar kunnen bekijken. Geprobeerd op Ineke en Brenda als contact en vinden, maar ik kon ze onder hun eigen naam niet vinden. Maar ik ben al blij dat ik nu foto's daar kan opslaan. Dat bewaar ik verder voor thuis. Kijken of dat allemaal lukt.
Zo gelukkig weer een ding gedaan.
Nog een foto van Flickr afhalen: Lukt dus niet (ggrrrr) Het lukt via opslaan afbeelding, jammer, zo vult de harde schijf zich, je moet er steeds om denken dat je de afbeelding weer verwijderd.

1 opmerking:

  1. Het klopt dat je niet altijd direct naar een foto kan linken. Dat heeft te maken met copyright.
    Ga op de foto staan en klik met je rechter muis.
    --Je ziet dit adres--
    http://l.yimg.com/www.flickr.com/images/spaceball.gif
    Dan niet mogelijk om te linken
    --Je ziet dit adres--
    http://farm1.static.flickr.com/116/293695702_45ff76ce0a.jpg?v=0
    Dan wel mogelijk om te linken

    BeantwoordenVerwijderen