dinsdag 25 mei 2010

volgen

Vandaag weer gestart met de 10 dingen. Ik zag dat Marlies weinig volgers heeft, dus ik dacht; ik meld mij aan. Ik zit achter de computer waar Brenda ook achter werkt. Wat blijkt nu; ik volg Marlies niet maar Brenda. Sorry Brenda, ik kon je ook niet verwijderen. Na veel gepuzzel, zonder dat ik precies weet wat ik anders heb gedaan, is het mij toch gelukt. Nu volg ik Marlies ook. De eerste keer had ik mijzelf ook aangemeld, maar blijkbaar op een andere plek. Ik kan nu Brenda niet verwijderen. Is dat wel mogelijk? Misschien als Brenda dan weer inlogd?

1 opmerking:

  1. Blijft verwarrend he? Een pc delen betekent altijd checken wie ingelogd staat. Je zou via het beheer van je volgers kunnen aangeven wie je wel en niet nog wilt volgen en ook de personen die jou volgen kunnen verwijderen. Even een puzzeltje.
    Beter voorkomen dan genezen misschien ;)

    BeantwoordenVerwijderen